Shopping, Gamla Stan, Sola, Film...

Sitter har och funderar pa om jag ska gora nagot ikvall, eller helt enkelt bara hanga med G eftersom jag snart inte kommer se henne sa mycket mer. :( Vi ska nog bara ut och ata nagonstans, sen ska hon hem och plugga men jag tanker tvinga henne att titta pa film och ata popcorn med mig, och prata. Gulliga gulliga G, det enda jag kommer sakna. Har varit hos B2 hela dagen idag, nar alla barn forsvunnit fran poolen la vi oss dar och solade tills det borjade regna, da gick vi upp och tittade pa film, eller typ en serie i 2 delar. Tror den hette Walk away and I stumble och var ganska bra, men urartade ganska mycket till slut. Var en san dar film som far en att borja tanka vad man sjalv skulle gjort i samma situation, men ar som vanligt lika svart att veta. Ganska frustrerande andra del dock, helt rorigt och otippat.

Igar blev det middag pa shoppingcentret sen Reviver, Gamla Stan. Var allas alskade nattklubb Chez Moi ar ju fortfarande stangd sa evigheter sedan jag var dar trakigt nog, hade nastan glomt bort hur mysigt det ar dar. Gick omkring lite och kollade pa smycken, men det mesta hade stangt. Sen akte vi inte till nagon bar utan bara hem till R eftersom hans foraldrar ar i Milano. Vi var alla ganska trotta sa det blev en ganska lugn kvall, som slutade riktigt fint nar vi hittade madrassen under sangen, eller vad sager du B2? ;) *Internt skamt*

image249
Bilden pa Reviver som jag alskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0