Mer bilder var det här!

Mer bilder, mer bilder! 3 nya album pa http://fargknappaBr.pixbox.se/ Mamma i São Luis, Mamma i Brasilien - Del 2 och Mamma i Brasilien - Jericoacoara och Fortaleza, in och kolla! Nu har jag 412 bilder dar i 11 album, var det nagon som klagade pa for lite bilder? ;) Har dock 3 240 bilder under Brasilien 07/08 pa min laptop, jag ligger lite efter med andra ord! ;) Har lovat mig sjalv att bli battre pa att ta mer bilder nu, mer fran vardagliga situationer och sa, nu nar jag inte ar lika radd langre. Nej sluta lyssna pa mitt babbel och ga in pa http://fargknappaBr.pixbox.se/ och kolla nu! Puss och kram
image242

Jericoacoara i Céara! Varldens mysigaste hotell!


Kommentarer
Postat av: Lin

Oj vad mysigt det ser ut och bilder är lockande men jag är inte så bra på de heller..

2008-04-03 @ 02:33:36
Postat av: Bella

mer bilder ska det bli nu i alla fall :)

2008-04-03 @ 02:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0