Livet är sig likt

Har precis duschat efter ett langt och skont yogapass, hoppas jag kommer igang pa riktigt nu. Det ar sa latt hant att det inte blir sa. I skolan satt jag bara och oversatt massa texter (de fa ord jag inte forstar), forsoker val bygga upp mitt IQ igen efter ganska manga manaders inte-koncentrera-sig-pa-nagot. Jag menar, om det ar sant att IQ sjunker bara efter semestern men att man bygger upp det igen efter nagra veckor pa jobbet/skolan, hur maste det da inte sjunka pa 1 ar och har lang tid tar det inte da att bygga upp det igen. Nejda, det ar nog ingen fara, och om det nu ar det har det nog bara vart bra for min hjarna med en paus, aven fast den som sagt gatt pa hogvarv pa sistone.

Ja klockan ar snart halv 7 och ar det inte konstigt vad lite man hinner med pa en dag har nere trots att skolan slutar sa tidigt. Ga till skolan, aka hem, ata lunch, vila lite, tvatta lite klader, sitta lite vad datorn, gora yoga och duscha. Allt det har tagit exakt 12 timmar, mysteriet ar fortfarande olost! Men gud vad jag borjar se fram emot ett mer handelserikt liv i alla fall, valfriheten att kunna gora vad man vill, och framfor allt kollektivtrafiken, och min cykel!

Ikvall ska jag nog ut i alla fall, verkar inte handa sa mycket sa vi satter oss nog bara pa nagon bar och ater och dricker. Helg nu i alla fall, egentligen lektioner imorgon men inte i min varld. Sen far vi se hur helgens aventyr yttrar sig, lediga pa mandag ar vi ocksa. Puss hej

image248
Overbevakningkamerorna sett fran datorn! Vad gor dem dar nere egentligen? ;)
Utanfor pa gatan ar det morkt, lovar att visa er nagon dag nar det ar ljust ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0