Laget

image250
Kolla vad jag hittade for bild :) Man ser inte sa mycket och jag ser ju ut att vara pavag darifran (tanker pa vaskan), men jag har snygga ben i alla fall ;) Fast jag har ju typ slutat nu, fast nu nar jag hittade bilden vet jag inte hur jag ska gora igen.. Idag ar det mandag, nastan som en sondag eftersom vi ar lediga. Forsta gangen pa hur lange som helst som jag ar riktigt likgiltig, men jag har ju mina anledningar. Hade jag inte haft V nu (som kommer hem imorgon) och vetat ett eller annat har jag seriost ingen aning om vad jag hade tagit mig till! Och blir inte det har av nu tar jag fan nasta plan hem! Har stannar jag max 24 timmar till, vantar pa klartecken och ska borja packa... Fan, livet som har gatt sa bra hur lange som helst, men dagar som denna behovs val for att man ska inse det! Har fortfarande inte hjarta att beratta for G, aven fast hon nog verkligen kommer forsta nu mer an nagonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0