Intressanta fenomen

Herre gud vad varmt det ar, skulle sitta fint med mer an 6 timmars luftkonditionering om dagen i skolan (varje dag). Kan ni forsta hur jag overlever? Det kan i alla fall inte jag, men imorgon far jag sova i luftkonditionering i alla fall forhoppningsvis, ska namligen sova over hos B2 (hahaha, dar fick jag till det). Kan ni gissa vad jag har gjort idag da? Halv 8 borjade saklart skolan, 10 i 1 gick jag darifran. Gick och klippte haret igen, hon som klippte mig i lordags visste ju tydligen inte vad hon sysslade med. Blev lite battre i alla fall, men som vanligt vantar jag pa att det ska vaxa ut. Ga och klippa sig ar, som mycket annat, ett intressant fenomen i Brasilien. Det ar till fordel billigt, men man far vad man betalar for ocksa. B2 hade ringt men svarade inte nar jag ringde tillbaka sa det blev till att overraska nar jag anda befann mig i narheten. Fick lana en bikini och sa la vi oss vid poolen i nagra timmar. For en gangs skull finns det ganska mycket sol, men kan man lita pa det? I juni sags det att solen kommer tillbaka pa riktigt, jag hoppas verkligen pa det. Nu ar det dax for nagot annat an datorn, hors snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0