Här och nu, men drömma får man

En liten snabb rapport innan laggdax, livet flyter pa. Var i skolan idag, satt och planerade en affarsidé som jag har och dromde om framtiden, som vanligt! Borde kanske koncentrera mig mer pa nuet, men kan liksom inte fa ur alla mina idér och tankar ur huvudet. Inte ens nar jag gjorde Yoga idag kunde jag slappa det, aven fast det ar det som ar sjalva grejen med Yoga. Igar kunde jag inte heller sova utan lag vaken ratt lange och bara tankte och tankte, vaffan kan jag sluta tanka! Nejda, det ar bra att tanka, men det finns en grans! Det ar nog internets aterkomst och alla efterforskningar som satter sina spar, men har bestamt mig for att ta en paus fran det har snart i alla fall. Fast jag ser fram emot framtiden, som fan! Har kommer jag! Men forst ska jag sova, och kanske lasa lite. Pussisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0