Handlingskraftig och envis

Sitter pa VM, internet funkar inte hemma, darfor jag inte kunnat skriva pa ett litet tag. Har precis haft ett ganska bra samtal med J och A, antligen har jag natt fram till dem, kanske lite i alla fall, snalla? Nej man har det inte latt som handlingskraftig och envis (som fan) svensk tjej pa 17 ar i det har landet inte, just darfor ar det kanske tur anda att man ar sa pass handlingskraftig och envis som man ar! Det regnar for fullt utanfor pa gatan, darfor jag inte kommit harifran annu. Jag som ska ivag med G till Shoppingcentret och pa ytterligare ett barnkalas senare ikvall ;) Hoppas hon inte aker utan mig! Nej nu ska jag sluta, ni far ha det sa bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0