Äntligen tillbaka på Stranden

Idag var jag antligen pa stranden igen, alldeles for lange sen. Kommer inte ens ihag senaste gangen, eller jo det var nog med B2 det ocksa for ett ganska bra tag sen. Kom hem fran skolan, at lunch, tvattade lite klader (haha vad annars liksom) och ringde efter en taxi. Aldrig att jag skulle ga hela vagen i den har hettan mitt pa dan! Var nastan tomt pa stranden, som vanligt pa vardagseftermiddagar. Gra, eller nastan svarta, moln syntes pa himmelen, men borjade aldrig regna konstigt nog. La oss i varsin solstol, bestallde in kokosnotvatten och blickade ut over havet i solen (ja den lilla stunden den varade). Ja som sagt, molnen tog over himmelen och solen sag inte ut att ha nagra planer att titta fram pa ett bra tag sa vi kladde vi oss igen och satte oss uppe pa restaurangen under tak istallet. Hackade upp kokosnotterna och at kokosen, sen blek det pomfritt och lask ocksa. Det ar liksom omojligt att ata nyttigt i Brasilien, sa ar det bara! Satt dar lange och pratade och myste och at. Allt varar ju inte for alltid (som jag tror de flesta forstatt ;) men man far ju ta vara pa det man har eller hur? Mysig eftermiddag!
image253
B1 och B2 (bilden ar dock inte tagen idag). Men snart tittat solen fram for gott och jag flyttar narmare stranden, ni kanske forstar var jag ska leva mina 3 kommande manader? Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Checka in en utav Sveriges populäraste bloggar.

Sugen på humor, nöje, nyheter och allmän dagbok?
Kika isåfall in direkt du med!

2008-04-24 @ 01:09:21
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0