2 månader

Idag är det exakt två månader sedan jag lämnade Sverige. Vid den här tiden för två månader sedan satt jag med mamma på Arlanda och drack kaffe latte, kanske var jag redan påväg in genom säkerhetskontrollen. För att sedan köpa saltlakrits och mjölk chocklad i tax free shoppen, sätta sig och vänta med Gabriella på ett försenat plan. Två månader är ändå inte så jättelång tid, men det är facsinerande att tänka på allt jag hunnit med och upplevt sedan dess, då jag tog min sista kaffe latte (på förmodligen ett år) och såg min söta mamma (på förmodligen mindre än ett år).

Hittills har jag varit på stranden vid 4 tillfällen den här helgen, måste nog vara rekord. Igår eftermiddag satt jag, Gabriella, Ramon och Anna Ligia (som jag pratat med på msn innan jag kom hit) på en av de många "uteserveringarna" längs Litorania (namnet på en av stränderna längs São Luis kust) i några timmar och bara pratade och åt glass. Återvände sedan ännu en gång senare på natten efter att vi vart och spelat biljard och air hockey på någon bar/spelhall. Jag och Fernando totalt utklassade Gabriella och Ramon, haha ;) eller okej då, dem vann en gång eftersom jag sumpade det hela och satte den vita bollen. Men nästa gång tar vi grabbarna Gab!

Idag gick vi ner till Tropical och åt lunch, fanns massor med grönsaker och goda saker. Var nog den godaste lunchen jag ärit på länge, där kommer jag bli stammis! Ska sätta på mig bikini nu för att åka vidare på poolparty, så måste rusa. Senare ikväll blir det nog bio. Peace

Kommentarer
Postat av: Annelie

Känns bra att ha blivit söööt!!!!
vi ses nog i januari...;-)...ska börja leta resa......Låter som en stressig helg..... ha det så underbart...Mammmoooo

2007-09-24 @ 19:15:53
Postat av: Anonym

haha men du har alltid varit sot :)

2007-09-24 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0