Barnhem, gym och Resident Evil

Inatt dromde jag att jag flyttade till typ ett barnhem, har i Brasilien alltsa, och det var helt hemskt och jag visste inte var jag skulle ta vagen. For ovrigt gick jag till gymmet igar for att skamma ut mig pa dansklassen som jag sa fint bestamt med mamma, jag ar ganska bra pa att forutspa framtiden. Jag forsokte hanga med ett tag men det var helt omojligt sa jag gav upp. Lararen var helt overenergisk och sag mest ut som en krabba nar han hoppade omkring, eller ja - dansade. Sprang pa rullband, cyklade och spanade in nastkommande klass "jump" istallet. Gick hem igen och kollade pa Resident Evil 1, antligen! Efter lunch ska jag nog kolla pa 2an, det var 3an som lockade mig till att se 4an - och dar med ocksa kolla 1&2an. Jag kanske borde borja spela tv-spelet? Fast jag skulle nog inte klara av det, kan knappt spela Crash Bandicoot utan att fa hjartklappning da jag blir jagad av dinosaurier eller moter en boss. Snart ska jag val borja pa O.C. sasong 2 ocksa, eller sa vantar jag med det ett tag. Jag vill sola! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0