Step

Ah, maste bara saga att man blir sa lycklig av att trana! Eller atminstone pa bra humor! Och step ar sa roligt, synd att jag bara kan gora det en gang i veckan. Vill gora det mer! Nu blir det promenad pa stranden i alla fall bade torsdag och fredag eftersom jag inte har nagon skola pa morgonen langre! Nej nu ska jag aterga till att oversatta receptet pa min och mammas chili chokladtryffel sa att jag kan gora det har, eller gora ett forsok i alla fall! Ravarorna ar ju inte riktigt identiska om man sager sa... Beijo


Kommentarer
Postat av: Kristin

Visst är det härligt att träna! Det är endorfinerna som sätter sprutt på tillvaron. Bästa medicinen om man e deppig. Kram K

2007-11-22 @ 16:39:45
Postat av: TIAGO :DD~

hej tudo bom?
slyna, jag är bäst och cool :P
hahaha
i'll miss you
beijo :*

2007-11-25 @ 04:23:38
Postat av: Annelie

Lite lagom träningsnarkoman är OK att vara./Puss

2007-11-26 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0