Nystart på tillvaron

Om tio minuter aker jag ivag mot mitt nya liv, dar jag bestamt mig for - att allt kommer att bli bra. Nagon gang maste det vara min tur, jag har lart mig mycket av de har tva "misstagen", men nu ar det dax att ga vidare och leva livet - annu mer an jag kunnat gora hittils. Det var pa gransen att jag kunde fa igen resvaskorna, hur ska jag nagonsin komma hem harifran? Det blir ett senare problem. Nu ser jag bara fram emot mina nagra fa dagar kvar i skolan, och sedan sommarlov i mitt nya liv! Till viss del det samma, fast med nya energier och mojligheter! Jag var lite nervos for ett tag sedan, marker knappt av det langre. Det ar bara att le och prata forhoppningsvis forstaelig portugisiska sa blir det inga problem! Nu ar det i alla fall dax for den att ga framat ocksa, om en manad vet jag att jag kommer prata riktigt bra! Harligt, harligt! Nu ser jag fram emot manga água de coco och harliga strandbesok! Boa noite

image179

Kommentarer
Postat av: Evve

Lycka till med nya familjen :)
Sommarlovet var det roligaste av mitt år i Brasilien, det ägde verkligen! Dessutom så är det ju carnaval i Februari som är heeeelt underbart!

By the way så vägde mina resväskor över 80 kg när jag skulle hem :P haha . Men det brukar gå ganska bra att få hem det mesta av sakerna ;)
Beijos

2007-11-15 @ 13:36:43
URL: http://sueeca.blogg.se
Postat av: apis

ja hoppas allt ordnar upp sig nu då så att du kan ha kul också! eller ja hoppas att du har haft kul ibland också hittills trots allt. det verkar knepigt men säkert en jävla livserfarenhet så att säga! mis u iaf!
puss o kram!

2007-11-18 @ 23:24:49
URL: http://apis.blogg.se
Postat av: bells

jo jag har redan haft massa kul ocksa =) men en del ar lite knepigt, saklart. i sverige ocksa. :P

2007-11-21 @ 20:00:41
Postat av: Kristin

Du kanske kan be mamma ta hem lite grejor? Kram K

2007-11-22 @ 16:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0