Familjebyte

Var precis nere och brakade med skoltransporten, vilka javla typer alltsa. Brasiliens wannabe byrakrati i ett notskal sager jag bara, otrevligare och mindre sympatisk manniska far man leta efter. Jag gav mig inte helt i alla fall, vilket kanns bra, men men. I samma veva fick jag ocksa reda pa att jag ska flytta imorgon, blev saklart lite paff over att det kom sa plotsligt och precis efter att jag brakat med tva hjarndoda idioter i over en timme. Sa jag gick till Bob´s och tog en milkshake, det behovde jag. Fragade varfor det var sa brattom med forflyttningen och om jag hade nagon garderob, och Yes det hade dem minsann kopt nu. Ibland hander saker innan man behover be om dem. Nu ar det bara att hoppas pa tredje gangen gillt, aven fast jag blev ganska sur dar nar allt kom sa plotsligt.

Skams nastan for att saga att jag ska byta familj en gang till. Jag som egentligen ar valdigt latt att komma overens med ar ganska forvanad faktiskt varfor det just hander mig. Varfor ska jag vara forsokskanin. Jag och alla runt omkring mig kan i alla fall konstatera att det inte ar mitt fel, jag har bara haft otur. Forsta familjen bodde extremt langt ut och andra flyttar fran stan. Vad ska jag gora? Svar: Ska nog borja packa mina resvaskor, ta bilder pa lagenheten och senare blir det traff vid Lagunen med alla utbytisarna. Inget gym ikvall for en sista kvall med familjen! Hoppas jag hinner packa klart! Nya familjen pratar inte speciellt mycket engelska, kommer nog vara riktigt bra pa portugisiska i Januari nar sotaste mamma kommer.

Kan mitt liv ordna upp sig imorgon, snalla? Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0