Bilolycka

Jag och min syster akte ju hem forst av alla eftersom vi blev hamtade av mamman som hade vagarna forbi, ganska snart efter det hade tydligen de andra bestamt sig for att ga ocksa. Pratade precis med Gabriella pa msn och de hade tydligen vart med om en bilolycka! Ingen blev direkt skadad eller sa, men i alla fall! Man vet aldrig nar det hander, SAKERHETSBALTE sager jag bara! Hade dem det, svar nej? Jag far vara hur besvarlig som helst men ska jag sitta i baksatet far dem fan grava fram sakerhetsbaltet at mig! Dem flesta bilarna har har ju inte det i det har landet! Jag ar i och for sig inte forvanad, ingenting forvanar mig langre. Naturkatastrofer, ran och bilolyckor! Det kan handa vem som helst, var som helst, nar som helst! Shit san här var jag inte forut, men har val blivit luttrad - som min kara mor sa fint uttryckte det! Nej nu ska jag sova, Beijo!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Läskigt.... var försiktig gumman.... som ja vet att du är.........../Mammmo

2007-11-28 @ 22:00:52
Postat av: Kristin

Änglavakt har du nog i bland lilla ängel men det är ändå skönt att höra att du har en massa sunt förnuft oxå! Kram K

2007-11-29 @ 17:44:33
Postat av: Maria

ej vad fan jag ar ju i fortaleza nu :D
ska va har imorrn och i overmorn ocksa, ring eller messa 061 8428 7181 sa kollar vi om vi kan kombinera nagot :) om du hinner se det har det vill saga ;)

2007-12-03 @ 01:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0