6 skoldagar kvar till Sommarlov

Nu ar det bara 6 skoldagar kvar for min del! Kan ni tanka er, bara 6 dagar till sen har jag sommarlov!! Tankte ga dit de sex sista dagarna for lite omvaxlingsskull och samla pa min e-mailadresser och mobilnummer! Kommer ju inte ga kvar pa Educator nasta termin, formodligen! Vaknade inatt av att regnet smattrar mot fonstret och att det sporegnar, var mysigt och laskigt pa samma gang eftersom jag precis dromt en mardrom! Regnade aven mer under dagen, regnperioden ska ju inte komma foren i Januari?

Sov siesta langre an planerat pa eftermiddagen sa kommer nog vara i full gang ett bra tag till! Ska alldeles strax ta en dusch efter ett svettigt "jump" pass pa gymmet. Snart ar det sommarlov, snart ar det sommarlov - kan nastan inte forsta det!

Helgen var rolig! I fredags gick vi till en bar vid lagunen, satt dar och pratade och drack en jattesur citron juice (fast det tycker jag ju om) innan vi akte och at! Hande inte sa mycket den kvallen, chillade pa lite olika stallen och fick battre kontakt med en av amerikanskorna. Nastan ingen som tycker om henne, men jag tycker hon ar ganska sot, haha. Hon bor i Malibu i Los Angeles. Pa lordagen hade jag precis lagt mig i soffan for att kolla pa OC nar mobilen ringer, fest tva kvarter bort! Gor iordning mig och gat dit! Jattestor fin villa med pool och bar utomhus, kan jag fa flytta hit, snalla? Da skulle jag nog bli brun for de hade solstolar (ganska ovanligt fenomen har). Senare pa kvallen akte vi till Veneto, spelade lite biljard innan jag och amerikanskorna aker vidare till Auguri och ater Pizza. Blir sedan upplockade av killarna igen och aker vidare till en fodelsedagsfest, for ytterligare ett stopp pa stranden for att spela annu mer biljard. Kom hem vid 04.30. Pa sondagen hangde jag vid Ramons pool hela dagen och pa kvallen blev det bio!

Pa torsdag ar vi lediga och nasta vecka gar jag bara till onsdag for de 5 sista dagarna ar fullspackade av prov och da behover jag inte ga! Fragan ar bara vad jag ska gora nar alla andra fortfarande gar i skolan, det loser sig. Far forsoka komma ivag till stranden sa mycket som mojligt.

Juste, klippte mig ocksa i helgen! Dels for att det var slitet och dels for att det var gront? Jag som har sparat ut mitt har i flera ar har nu ganska kort har igen, men kan nog lara mig att leva med det. Eller det ar mitt enda val. Det ar inte gront langre i alla fall, larde mig nagot nytt! Det ar bara fargat har som blir gront av poolvatten, sa ska lata bli att farga mitt har nagot mer sa kan jag bada hur mycket jag vill. Var ju mina toppar som blev grona, det var bara dar som jag fortfarande hade kvar farg! Nog pratat om har.

Nu ska jag nog skriva brev och kolla pa OC. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0