Vad hände på vägen?

Nar jag kom till Brasilien var jag snygg. Jag var smal, brun, hade fin hy och langt blont har. Vad hande pa vagen? Okej, jag ar inte tjock (aven fast jag blivit kallad det) - men de extra kilorna verkar ha lagt sig allihopa under hakan. Okej, jag borjar bli brun pa riktigt nu, formodligen antligen mycket brunare an vad jag var. Eller biter Sverige solen kanske battre pa min vita roda hy? For det ar precis sa jag ser ut i jamforelse med brasilianarna. Okej, haret kommer att vaxa ut, men jag som seriost sparat i flera ar och var tog de blonda topparna vagen? Okej, fet hy skyddar mer fran solen, men vad hande med mitt läkkött? VAD HANDE PA VAGEN? SERIOST?

Okej, jag var glad kisse alldeles nyss och ska fortsatta vara det nu ocksa. Var bara tvungen att klaga lite, saknar mitt gamla jag - fast bara utseendemassigt. Jag var i och for sig ratt gullig pa den tiden ocksa, ibland vill jag tillbaka. Ibland anda till Sommaren 2006. Fick helt plotsligt kanslan av att jag tyckte om mitt gamla jag battre, men jag tror inte riktigt att det stammer. Erkanner ja, ibland ar jag lite for utseendefixerad. Men nu ska jag ga och lagga mig och sova lite mer an 3 timmar som jag sov inatt, sen ska jag vakna upp imorgon och fortsatta vara glad kisse. Peace
image184

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

å jag vill vara brun, orka med vinter..

2007-12-04 @ 04:14:10
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Emma

ååh,låter helt underbart ju!=)

2007-12-04 @ 04:23:37
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: Annelie

Äntligen har du också insett ditt rätta jag Du är en Kisse vi är alla kissar, en trött kisse idag/M

2007-12-05 @ 19:25:04
Postat av: Kissen Stino

Hurru du gulle-rumpan, bra matvanor och gärna sova 7-8 timmar per natt är stjärnmodellernas bästa recept. Busigt (och kanske lite för osunt?) leverne visar sig alltid på huden först. Kör en reningsperiod med massor av goa frukter å grönsaker samt undvik snabba kolhydrater (socker å vitt bröd å sånt)å dåligt fett kan göra susen på en sån i grunden goding som du! Kan vara hormonerna som sprattlar lite åxå.

2007-12-06 @ 12:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0