Trespråkig med en Piña Colada i handen

Ontem foi ótimo! Igar var trevligt, forfestade lite pa en bensinmack (himla glammigt ja) och kom in utan nagra som helst problem som Natalia Logrado. Val dar inne drack jag en extremt god Piña Colada (kor stenhart pa en drink per kvall), fast Piña Colada raknas nastan inte som en drink, det ar ju godis! Dansade hela kvallen anda tills jag fick ont i ryggen och blev fett oparty och satte mig i en vit laderfotolj! Innan jag atervande hem framat morgonen akte vi och kakade cheeseburgare pa "the cheap(sheep) place", haha. Hade ju helt klart slutat battre om inte det forbannade ryggontet kommit tillbaka, och var kommer det fran i over huvud taget? Har hant mycket konstiga saker med min kropp sedan jag kom hit, inte bara klimatet eller? Hur som helst traffade jag lite nytt folk och klarade mig hela kvallen igenom pa portugisiska! Jag ar verkligen fortfarande helt facsinerad over att jag kan prata ett tredje sprak (italienska och franska raknas inte riktigt) nu!

Min mamma som hotat med att vacka mig tidigt for att jag skulle hjalpa till med massa saker nu nar husan ar hoggravid lat mig sova och istallet ringde Carly och vackte mig for att fraga om jag ville aka till stranden, sa far se om det blir nu pa eftermiddagen eller om jag lagger mig och slappar istallet. Ska nog ata en mango i alla fall. Vid 5 ska jag antligen pa mitt efterlangtade och forsta yoga pass pa snart 5 manader! Ikvall vet jag inte om jag kommer kunna ga ut p.g.a. mitt ryggont men vi far se hur det kanns efter yogan! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0