Så är man med i brasiliansk TV också

Har sitter man iordninggjord och fardig halv 11 (egentligen borde man val lart sig for lange sen, men den har gangen var det faktiskt annorlunda), sa far man ett telefonsamtal om att dem sitter fast i bilko. BILKÖ??? Haha, va? I det har landet, forestallde mig en regning E4a i stockholm en november eftermiddag! Men sa var saklart inte fallet, bilolycka, och sa fall pusselbitarna pa plats! Ikvall ar det feeeeest, om det nu kan sla igar med nekat intrade (loste sig saklart) och tvangsfilmad av ett konstigt tv-team som borjade skrika "SUECA, SUECA" och filmade mig fran topp till ta nagra ganger och fragade mig om jag hade pojkvan. Sa ar man med i brasiliansk tv ocksa, guinnes record snart eller? Jo, tror trots allt att ikvall kommer sla det anda! Varfor vet jag inte annu, bara vibbar.. Haha! Puss och kram alla mina medmanniskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0