Julafton

image195

Jaha, da var Kalle Anka slut dar hemma i morkret skulle jag tippa pa, och har sitter jag. Mitt pa blanka dagen, klockan ar 12 och varken min mamma eller syster ar hemma (undar var dem ar), bara husorna (helt plotsligt ar dem tva) som haller pa med lunchen for fulla muggar. Vaknade for en timme sedan, har stadat undan lite i mina tva rum, duschat och gjort mig iordning. Julkanslan ar pa topp! Tvivlar pa att lunchen kommer bli speciellt annorlunda, lar val inte bli nagra kottbullar, julskinka och dopp i grytan i alla fall. Senare idag ska vi till olika slaktingars hus, men ingen julgran och inga inslagna klappar. Har redan fatt mina julklappar, varfor jag fick dem innan julafton forstar inte jag heller. Sen kopte jag klanning och hogklackade skor har om dagen, vilket far raknas lite som julklappar till mig sjalv. Sen har jag fatt (varldens basta) julklapp fran forsakringsbolaget, en massa pengar i ersattning for misshandeln i samband med ranet. Jag sager ju det, det finns en mening med ALLT. God Jul pa er dar hemma sa ska jag forsoka gora det basta av situationen har borta pa andra sidan ekvatorn och atlanten! Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? har du blivit misshandlad och rånad?

God jul på dig iaf!

2007-12-24 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0