Helg hela tiden = Brasilianskt sommarlov

Nu ar helgen slut igen (aven fast det pa satt och vis ar helg hela tiden), sa tankte beratta vad jag haft for mig. I Torsdag blev det som sagt utgang till en nattklubb jag inte lyckats besoka har annu, det vart riktigt lyckat forutom ryggontet som foresten har forsvunnit helt nu tror jag! Pa fredagen pa dagen utrattade jag lite aranden med min syster, kollade pa en jattegullig film och gick pa yoga tillsammans pa eftermiddagen. Ganska besviken maste jag saga att jag vart pa yogan, inte alls som hemma. Eftersom jag kande att min rygg inte riktigt skulle klara av en till utgang gick jag bara ut och at sushi med nagra kompisar pa kvallen och kom hem hyffsat tidigt runt 1.

Nastan hela lordagen spenderades pa en churrasco (brasiliansk barbeque) / poolparty. En kompis korde dit hela sitt DJ set, barstolarna var nersankta i poolen, massa god mat och roligt folk. Vet inte hur manga timmar vi stannade dar, men kul var det. Kom hem ganska sent och gick inte ut igen p.g.a. att min rygg fortfarande inte skulle palla. Pa sondagen foljde jag med till farmors hus for att ata lunch och pa kvallen blev det konsert - som jag sent kommer att glomma.

Gick dit med tre kompisar, men traffade pa hur mycket folk som helst som jag kanner, trots att det var sa stort! Tur eller vad? Traffade pa bade Gabriella och Carly av en slump, trodde jag faktiskt inte att jag skulle gora! I slutet kom en kille fram till mig och fragade: du ar svensk va? Hur kunde han veta det undrade jag, trodde mig aldrig ha sett honom forut. Men det visade sig vara killen som filmat mig utanfor Chez Moi lite mer an en vecka sedan, han kom ihag mig, haha! Han berattade att programmet gick pa tv bade lordagen och sondagen, saklart hade jag missat det? Men da sa han att han skulle lagga upp det pa YouTube!! Hur perfekt ar inte det? Tror namligen inte att jag hade lyckats spela in det, men nu kan alla fa se mig i Brasiliansk TV!! Sa formodligen kommer det upp inom kort, sa hall utkik!! :)

Igar mandag gick jag till stranden och pa kvallen akte vi till Shopping Centret, efter det paborjade jag min uppsats pa portugisiska kring skillnaderna mellan det Brasilianska och Svenska skolsystemet som ska vara klar imorgon. Hoppas att jag hinner klart! Funderar pa att ga ut och ta en prommenad, har vart lite for dalig pa traningsfronten pa sistone. Men vill ju inte ga ensam. Vi far se hur det blir! Puss och kram allihopa

Kommentarer
Postat av: Stino

Skönt att du verkar bättre i ryggen. Det är nog bra för ryggen om du kan komma igång med nån slgas träning. Själv höll jag på att bli mosad av en grävskopa igår. Jag och cykeln gjorde en snygg stunt-rullning så jag blev som tur var inte så farligt skadad. Har lite ont i knät och haltar. Ska röntga i morgon f s h s./ Kram K

2007-12-20 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0