En ny medlem i familjen

Samtidigt som husan precis kommit hem fran sjukhuset med en liten nyfodd bebis, fick min syster en till liten bebis i julklapp. Låt mig presentera den nya familjemedlemen, Fåret Fred, nej oj jag menade Toy Pudeln Fred! Tycker ganska synd om den har lille stackaren som bara ar onskad av familjen till 50%. Inte vet dem hur man tar hand om djur i det har landet heller, eller ar det bara vi som ar overkansliga i Sverige? Hur som helst ar det svart for mig att se, sa lar val bli jag som tar pa mig ansvaret for den har lille parveln ocksa. Bella har blivit adoptiv mamma igen! Jattegullig ar han, valdigt lugn och extremt sallskapssjuk men langt ifran rumsren. Har lite problem med magen och lag hos veterinaren med drop i formiddags. Hoppas att han kryar pa sig nu!

image204
286381-203286381-202

Kommentarer
Postat av: Stino

Bello=djurens vän nr.1. Du har rätt, ute i världen ser de på djuren på annat sätt än vi gör i Svedala o övriga västvärlden. Jag minns en del jobbiga incidenter från mina jordenrunt resor. Gör vad du kan när du kan men annars måste man nog stålsätta sig lite för att inte gå sönder. Gott slut och ett underbart 2008 önskar jag dig! Kram K

2007-12-31 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0