En annorlunda jul

Da var julen slut da, aven fast jag aldrig riktigt markte att den ens kom, sa ar den over nu! Om ett ar sa ar jag hemma igen i kylan, ska bli riktigt mysigt! Mamma, vi far verkligen inte aka utomlands over jul nasta ar! Har hade dem som sagt inga speciella jultraditioner, juldagarna passerade som vilka dagar som helst - forutom att man sa God Jul till varandra och kramades. Pa kvallen den 24e samlades familjerna och vid midnatt at man kalkon, fast manga orkade inte vanta och at tidigare, haha. Det var val det anda jag markte av julen, fanns ju dem som hade julgran, inslagna klappar och lite presentutdelning men det var inget jag fick ta del av. Har knappt atit nagon choklad, lyckades fa med mig lite valnotter hem fran mataffaren som jag bankade sonder och at. Jag som aldrig har vart ett sant speciellt stort fan av valnotter tyckte saklart att det var underbart gott, lite flashbacks och narvaro vid svensk jul! Nog snackat om julen, den ar over! Har kommer lite bilder fran Julafton i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Är detta din nya värdsyster? /M

2007-12-27 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0