Det är inte Jul

Nej har ar det inte jul for fem ore. Jag ar ledsen att saga det, men det kanns inte sa hemskt! Julen existerar helt enkelt inte for mig i ar. Aven fast dem "firar jul" har sa ligger julkanslan pa noll. Det ar verkligen inte jul! Jul for mig ar hemma med familjen, att kla granen dagen innan julafton, gora julskinka och baka julgodis, dopp i grytan, kyla, inslagna julklappar, kalle anka och sjalvklart en eller tva paradis askar. Har jag eller kommer jag se skymten av nagot av det har? Nej, skulle inte tro det. Aven fast det saklart skulle vara mysigt att fa vara med dar hemma, fa vara med och fira forsta julen i nya lagenheten sa langtar jag inte sonder mig! Livet leker har nere, har lyckats halla mig vid gott mod lange nu! Portugisiskan ar svar men gar battre for varje dag som gar! Det far bli nasta ar for min del helt enkelt, och hur mycket jag kommer uppskatta det da aterstar att se! Men kan saga att jag ser fram emot det redan nu i alla fall! :) God dan fore doppardan pa er! PUSS

286381-194

Kommentarer
Postat av: tesss

åh sakna våran mini nyårafton ^^ hahha bordet :D

2007-12-24 @ 11:19:06
Postat av: stino

gooo juul gumman. den är grön här hos oss åxå-

2007-12-27 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0