Antes Só do que Mal Casado

Kom precis hem fran att ha varit och sett "The Heartbreak Kid" pa bio for andra gangen pa lite mer an en vecka! Nar det kostar 3 R$ (10.50 kr) gor det inte sa mycket, speciellt nar det inte finns sa manga andra alternativ och kvallens biobesok var ganska random. Bio ar trots allt en ganska mysig grej, och nar det ar sa billigt kan man ju faktiskt unna sig det ganska ofta! Jag tyckte foresten att filmen var ganska rolig, men helt klart roligare forsta gangen! Aven igar tittade jag pa en film for andra gangen, det  var dock nagra manader sedan jag sett den filmen for forsta gangen. Nej, filmen ar helt sjuk, absurd, absurd, absurd och blir till slut lite overdriven. Men men... Nar hade den premiar i Sverige egentligen? Nagra manader sedan?

image193

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul med billig bio är filmera dubbade eller lyssnar du på det engelska språket.
har du fått mitt julkort?
,;-)
Vill du jag skall sända ett julkort med någon bild på dig så du kan vidarebefodra till alla? Sänd bild eller berätta vilken du vill ha ifall jag kan kkopiera från din blogg
Mammmo

2007-12-21 @ 12:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0