21 augusti

Sitter som vanligt på mitt rum, tisdag kväll snart klockan 9. Helt okej dag, ingen dötid förutom när jag satt och väntade med Solange medan de tvättade bilen. Det var typ seriöst ett skämt. Först tyckte jag att, hallå dom behöver väl inte tvätta den sådär mycket utvändigt, det räcker väl med att den ser ren ut, men när jag äntligen trodde dom var klara satte dom igång med att typ dammsuga, och putsa varenda minsta lilla detalj invändigt och utvändigt. Passade på att sola bort mina fula bikini märken. Var annars i skolan som vanligt, gladare och piggare idag eftersom jag faktiskt lyckades sova bort mitt hals onda - tankens skapande kraft. Pratade lite portugisiska, skrattade ihjäl mig och åt glass på 25 minuters rasten. Egentligen redan igår så frågade några i klassen mig om jag ville följa med och äta på en restaurang idag, men kan jag det? Svar nej, för jag bor i fucking jävla Cidade Olimpica (ursäkta svärorden), Ju ville inte gå och ingen kunde skjutsa mig. Happ, så nu sitter jag här istället. Har vart inne på Internet lite, ska försöka förminska några av mina bilder så modemuppkopplingen klarar av dem. Var även på polisen idag igen, allt blev klart förutom dokumenten som fortfarande inte kommit fram, lämnar jag den inte senast torsdag måste jag betala någon form av skatt för att bli "lagligt" registrerad, iof verkade det som om att dom inte tyckte att jag behövde vara lagligt, men men. Dem planerade även ett födelsedagsparty för mig i skolan, förstod såklart inte det mesta men en tjej som pratar engelska kom fram och frågade om jag ville ha det på förmiddagen eller eftermiddagen. På förmiddagen, är dom galna eller? :P Nu ska jag nog gå och titta till mina hund bäbisar, tycker seriöst synd om dem. Bor i rummet som katterna bodde i förut, ligger massa bajs på golvet, dom har inget att sova på förutom det kalla klinker golvet och har lite torrfoder att äta, tre veckor gamla? Nej nu måste jag ta tag i det här, dom har vart här i ett dygn nu. Peace


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjaa!
Haha, vet du vad? Jag traffade precis en person som kande din brasilianska familj och visste att de hade en svensk utbytesstudent!!!!!! Hahahah, varlden ar liten xD
//Maria, utbytesstudent i Brasília

2007-08-27 @ 16:57:46
Postat av: tesssoooooooooo

alåå bello när eru inne på msn egentligen`?? vad händer i ditt hood ;P själv gåre as bar på frissan och så har ja en man på g men lägenheten rullar inge vidare ......... haha mer tänker ja inte skriva i bloggen men lr juste jag kan mejla dig !! gör det nu

2007-08-29 @ 17:03:02
Postat av: apis

GRATTIS PÅ DIN FÖLSIS!!!!!!!!!
hoppas du hare fint.
ska festa i din ära i helgen hehe.
puss pårej!!!!!

2007-08-29 @ 18:37:20
URL: http://apis.blogg.se
Postat av: Evve

Olá ! Lycka till med flytten & allt - det blir säkert mycket bättre att komma närmre stan & man lär sig så mycket mer när man får lite frihet och inte måste anpassa sig så mycket efter familjen, busstider osv .
Väntar på uppdatering ;) haha . hare bra & lycka till ! PussHej

2007-08-31 @ 19:55:38
URL: http://Sueeca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0