Friheten närmar sig

Nu har jag shoppat skor två dagar i rad, dock var det inte jag som betalade idag eftersom jag fick dom via jobbet. Extremt snygga skor måste jag påstå, höhö. I alla fall så är två till uppgifter inlämnade, endast två prov och en redovisning kvar imorgon plus en inlämning på fredag. Party-y! Blev klar med två 'stora' uppsatser idag, känner mig extremt lättad och nöjd med mig själv. Fick dessutom reda på vad jag kommer få för betyg i Svenska A, fick anställningsbeviset till mitt andra jobb och har precis varit ute och joggat. Mitt i allt hann jag även med en fika med Maria, Rosiex2 och Malidza på Bravo. Helt okej dag med andra ord. Nu väntar lite plugg inför imorgon och förhoppningsvis en god middag. Peace

image73

Kommentarer
Postat av: elin

suppeer snyyg blogg avis hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback