Dom leker burken i mellanöstern

Äntligen var den här dagen över också, ytterligare två prov och en redovisning är lagt på hyllan. Imorgon är det bara idrott sen ska jag snabbt tillbaka till skolan och lämna in det absolut sista arbetet. Imorgon är jag en fri kvinna! Dagen var ju allmänt seg då med tanke på bara plugg, plugg, plugg.. Det måste ju seriöst vara emot lagen att ha 4 prov, 3 inlämningar och 2 redovisningar på samma vecka?! Efter skolan åkte jag i alla fall och träffade Therese med flera, men det var bara mulet och kallt så jag drog hem ganska snabbt eftersom majoriteten vägrade sätta sig på något mysigt fik eftersom det var annat på gång, host. Snickaren var hemma så när mamma kom hem bestämde vi oss för att åka nånstans att äta eftersom mamma ändå behövde köra upp bilen. Det hela resulterade i McDonalds vilket resulterade i att mamma och jag hade vattenkrig med sugrören och att jag flyr platsen. Något som livade upp min dag iaf, haha! :D När vi kom hem igen var min stora spegel från vägg till vägg uppsatt över den inkaklade hyllan och badrumsskåpet var på plats så jag ägnade resten av kvällen till att fixa med det. Sen fick vi reda på att någon idiot har dödat alla svanungar och svanhonan i trekanten så vi ägnade andra delen av kvällen åt att sörja. :(

R.I.P. Jag tycker seriöst att det är jättesorgligt, tre år i rad har det hänt nu. I år hade det t.o.m. satts upp ett stängsel för att skydda svanboet som låg så nära stranden, men idioten hade t.o.m. klippt upp stängslet, krossat alla äggen och sedan slagit ihjäl svanhonan. :(
http://www.city.se/ Stackars svanpappan som simmar omkring där ensam utan familj :( Jag blir bara för ledsen alltså! ALLTSÅ VARFÖR? Varför ens göra sig besväret? Vad fan är grejen? Jag kan knappt i min vildaste fantasi förstå!

Lite Peace ändå trots allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback