Torsten my man

Hah, bloggsvackor är inte lätta att ta igen, därför tänker jag inte försöka heller! Även då dagarna som flutit förbi skulle låta graciösa, näst intill perfekta att blogga om! ;) Men det orkar jag inte, så jag lämnar det åt fantasin! Lika så med resten, för just nu orkar jag inte blogga så vet inte varför jag ens satte mig här! :D

Ser däremot ett mönster i det hela. Då jag lever livet som allra mest bloggar jag mindre och mina inlägg blir tråkiga och fantasilösa, när jag däremot har det typ asstressigt och bara läääängtar efter friheten verkar det som om jag lever livet på bloggfronten, förmodligen för att jag försöker fly från verkligheten och från det jag egentligen borde göra. Det måste vara svaret, fast det måste ändras på inför Brasilien. Då ska jag leva livet och samtidigt servera blogginlägg och bilder på silverfat, är det planerat i alla fall. Snart ska jag köpa min kamera!

139037-75139037-74
Tassarna på "tallriken", och "maten" på tassarna? Torsten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback