Lördag

139037-75139037-76

Det här har vart min sysselsättning idag! Vaknade sent, läste alldeles för mycket på en filt i gräset och hängde med Julia, som vanligt åt vi räkor, blev dock inget vitt vin denna gång. Exprimenterade lite med min nya kamera, eftersom jag inte vågade ta med den ut igår. Vi träffades några igår för att picnica på långholmen, det hela började ganska segt men sedan flöt kvällen på och det hela blev mycket trevligt, haha. Jag slår vad om att alla ungdomar i hela Stockholm hängde på långholmen eller i tanto under kvällens gång för jag tror aldrig jag har träffat på så många gamla bekanta, vänner man ej träffat på länge, kollokompisar mm på en och samma kväll. Jätteskönt väder, hade min svarta klänning med spets i ryggen nästan hela natten, blev lite kallt vid halv 3 då det också blev ljust igen. Halv 5 kröp jag till sängs och somnade bums, mycket trevlig och händelserik kväll må jag säga. Nu ska jag dra in till stan! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback