Härlig start på dagen

Imorse sov jag tills jag vaknade, drömde massa konstiga saker men vid halv 11 väckte jag mamma och lurade i henne att klockan var halv 1 (vad är det med mig och att lura i folk att klockan är mycket mer än vad den är? haha). Gick ut och satte mig i solen ett tag och fixade naglarna. När mamma hade fixat iordning sig insåg vi att det inte fanns något roligt att äta hemma så vi cyklade iväg till Skulpturens hus och tog varsin ost&skink macka och latte på deras uteservering. Sedan satt vi där i solen och planerade sommaren tillsammans, vi ska hitta på massa små roliga och mysiga utflykter innan jag åker. Bland annat pratade vi om att åka på någon liten weekend resa, kanske till Riga, London, Rom, Milano eller Secilien, eller varför inte New York? Fast det blir nog inte New York, vi håller oss nog till den europeiska kontinenten, eftersom jag snart lämnar den för ett bra tag. Vi satt där tills molnen kom fram igen och det började småregna, då cyklade vi hem igen för att kolla flygbiljetter och så. Nu ska jag nog städa lite (tillåtet när det regnar), sedan kanske vi åker och shoppar lite på rean. Senare idag ska jag nog träffa Tess som kom hem igår, vi har en himla massa att prata om - ojoj säger jag bara. ;) Peace

Måste bara berätta om mina shoppingfynd från igår, köpte ett par skor från Vagabond och en halterneck bh från Calvin Klein, allt sammans hade kostat 900, men jag fick det mycket billigare än så kan jag meddela. ;) Det är sånt man blir stolt över, haha! Egentligen ligger jag lite på minus för tillfället, men vaffan! Snor lite från mina besparingar, istället för Peace&Love som hade gått på en hel del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback