5 veckor kvar i Sverige

Egentligen borde jag väl inte räkna ner, det är väl det värsta jag kan göra! Börjar seriöst få lite ångest, eller det känns lite konstigt att jag har så lite tid kvar i Sverige, av mitt liv typ. Å andra sidan finns det ingen annan utväg, jag vill verkligen göra det här och jag kommer ju tillbaka sommaren 2008. Men måste i vilket fall göra det bästa av tiden som är kvar, ska skriva en lista på allt jag verkligen vill göra här i Stockholm och Sverige innan jag åker, och verkligen göra det också! Känns visserligen som om jag är på god väg, men lika bra att göra det konkret för sig!

Senaste dagarna har vart trevliga, trots regnet och det tråkiga vädret. Det gäller ju att göra det bästa av situationen! ;) Men hinner inte skriva om det nu, så får väl göra en summering snart igen. Ska in till stan och träffa några vänner nu för att planera en del av sommarens planer! Peace(&Love)

image77
Bara 5 veckor kvar i mitt (paradis)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback