27 grader celsius och sol

Idag, äntligen blev Sony DSC-W80 min! :) Batteriet laddar ännu, så det blir inget leka av än. Dagen har som mitt pryl-bögs-inköp vart härlig den med. Började med att gå upp vid halv åtta, då jag sovit endast 4 timmar p.g.a. en jävla bok som jag inte kunde sluta läsa, haha! ;) Klädde på mig raskt och hann dra i mig en halv smoothie innan jag cyklade till skolan i sällskap av mammsen. Blev bara en, hemskt nödvändig lektion innan jag drog och jobbade i 3 timmar. Resten av dagen följdes av solning, prommenad i stan, fika med latte, kamerainköp för att sedan avslutas på en restaurang med mammi & lasse, två nötter i ett nötskal, I guess. Orkar inte vara så specifik, men blev med andra ord en bra dag trots mina ynka fyra timmars sömn, vilket är ganska ovanligt när man heter Bella. Nu funderar jag på om jag ska fortsätta läsa den där boken, men är lite rädd för att jag inte komma kunna lägga den ifrån mig när jag väl börjar, så jävla bra och irriterande på samma gång. Eller ska jag kanske fortsätta läsa brukshandvisningen till min bebbe, fast känns inte som om jag får ut så mycket mer nu innan jag har kameran i bruk. Inget mer datoriserande iaf, fan att jag fastnade här alltså. :P Inte riktigt rätt kväll för det, borde städat, gått ut i värmen eller gjort något mer givande, menmen. Imorgon blir kul får vi hoppas. Jag vet att det blir tredje gången, men kan inte låta bli att posta en till bild på min snutt. Peace

image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback