1 Juni 1 sommardagen 1 dagen av frihet

Kom hem från skolan för ett tag sen där jag gjorde klart och lämnade in det absolut sista! Det är bara grymt fint väder och ingen mensverk som saknas så skulle livet vara på topp! Första helgen på evigheter som jag verkligen inte behöver plugga. Tog precis emot en till leverans, äntligen kan vi sätta upp badrumsskåpet i stora badrummet. Om exakt två veckor ska vi ha inflyttningsfest, haha lycka till! Antar att vi får skujta upp det eller så blir det en nästan-inflyttad-fest eller något. Jag vill åka till Peace&Love men ingen kan bestämma sig för ifall de kan åka eller inte! :( Aja, åker nog hem till Tobias en snabbis ikväll :) och sedan vidare på fest! I helgen ska jag nog köpa min kamera, jobba och bara njuta av det fina vädret och solen. :) Har ingen vidare blogginspiration just nu. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback