Svenska sommarens sista resa

Nu är jag (snart) färdigpackad. Imorgon bär det av mot sommarens sista äventyr i Sverige. När jag kommer hem har jag en vecka kvar. Bilen avgår runt 11 imorgon förmiddag, och jag hittade precis mitt efterlängtade kodlås som jag seriöst letat efter i en timme! Har lite ont under pekfingernageln och är lite nervös, eller kanske snarare otålig. Egentligen har det ingenting med festivalen eller resan dit att göra, jag kan helt enkelt inte vänta tills jag får veta - och fruktar det värsta. Det är verkligen inte kul med konkurrens, är lite orolig faktiskt. Men hur det än blir, måste jag göra något bra ut av det. Och hur det än blir, är jag i Fortaleza, Brasilien om mindre än 2 veckor. Då kan jag, eller måste jag glömma alltihopa. Nej nu måste jag sluta tänka, och får se till att 'handla' imorgon istället! Idag fick jag säga "Vi ses om ett år" för första gången, det var till kära Towe och Anna som jag var tvungen att säga farväl till eftersom vi inte kommer kunna träffas något mer. Antar att det bara var en början, det är nog det här som blir det värsta. Peace

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback