Separationsångest och stora krav?

Det är verkligen mycket man missar att berätta om när man inte har någon lust att blogga, man vill samtidigt som man inte orkar! Det är kul att spara minnena i skrift, men ibland finns bara inte lusten. Och då går det inte. Har lite ont i magen just nu, ovanligt för att vara mig nu mera. Känns som om jag känner mig nervös inför något, men han verkligen ingen aning om vad det skulle vara. Bara lätta små misstankar. Varför måste det regna och vara sånt här väder? Varför har jag ingen större lust att åka till Brasilien? Förhoppningsvis kommer den tillbaka när det närmar sig ännu mer, nu är det sådär lagomt långt kvar att jag fortfarande har separationsångest från det liv jag lever nu, och har stor press på mig själv att göra så mycket sista tiden kvar, att man får ont i magen helt enkelt. Kommer inte lusten och nyfikenheten tillbaka (vilket jag tror att den gör), kommer det nog bli lite svårt i början. Men äh! Nu ska jag bege(stavas det så?) ut i regnet i alla fall, måste trotsa lite! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback