Om en vecka

Om exakt en vecka sitter jag på planet till Sao Paulo! Känns ganska skönt faktiskt, att jag inte har någon som helst större aning om hur det kommande året i mitt liv kommer att se ut. Jag har ju verkligen ingen aning, kommer bli en överaskning och framför allt ett äventyr. Som börjar om mindre än en vecka. Kom hem från Arvikafestivalen igår, jag ångrar nog inte att jag åkte iaf, trots leran och regnet etc etc. Skillnaden från alla festivaler förra året var nog att jag numera uppskattar spelningarna mer än campinglivet, dansa är med andra ord roligare än att supa i lera. Igår på kvällen var jag med mamma, vi lagade god middag, satt uppe och pratade och spelade TP. Började verkligen sakna henne på vägen hem i bilen igår. Idag var det äntligen fint väder, jag mamma och Marie låg ute på en filt i solen och pratade, skrev packlistor, solade och åt god lunch etc etc. Sen åkte vi på välbehövd yoga för att sedan åka hem och grilla och igen käka på en filt i gräset. Stannade hemma resten av kvällen, mamma och jag gick igenom mina kläder och vad jag ska ha med mig mm. Nu borde jag verkligen sova, imorgon blir det bl.a. resväskeinköp och allsång på skansen! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback